| TeamLabs Vés al contingut

LABS

CÀPSULES INTENSIVES DE FORMACIÓ

QUÈ SÓN?

Els LABS/ o Laboratoris són càpsules de formació presencial pràctica de curta durada (normalment, de 10-15 hores durant 2 dies) en temes clau i emergents per a l’emprenedoria innovadora.

A diferència d’altres formats educatius, en un LAB/:

  • L’experiència d’aprenentatge es produeix en equip i no de forma individual.
  • No hi ha professors, sinó "practitioners" o professionals amb ofici que realitzen en el seu dia a dia la disciplina.
  • Estan seleccionats amb cura per un equip de curadors i curadores amb trajectòries reconegudes en la matèria.

ELS PROFESSIONALS OPINEN

  • “Ha estat una gran experiència, descobreixes com en 10 hores pots generar el prototip d’una idea, generada en comú amb persones que acabes de conèixer”.

    Marco Antonio Ramos, alumne del LAB Emprenedoria d’Alt Impacte
  • “Em va encantar aquest LAB i formar part de l’equip que hi érem, em vaig sentir des del primer moment involucrada en el que feia i a més em vaig emportar molts moments i moltes idees per poder seguir treballant-les tant per als meus projectes personals com professionals”

    Isabel Serrano, alumna de LAB Purpose Driven Organizations
  • “Una experiència que m’ha deixat empremta tant per allò après, per les oportunitats que m’ha obert, i perquè m’ha ajudat a dirigir-me a l’acció”

    Stella Calle, alumna del LAB/ Global Grand challenges

TOTS ELS LABS/ CLASSIFICATS PER ÀREES

1

EMPRENEDORIA D’ALT IMPACTE

L’emprenedoria d’alt impacte requereix equips d’emprenedors que prototipin en els millors laboratoris d’aprenentatge en el món d’una manera contínua i col·lectiva. A TEAMLABS/ generem aquest entorn: una xarxa global de persones, espais i programes que inspiren, connecten i potencien l’impacte social.

2

INNOVACIÓ CENTRADA EN PERSONES

Aquesta àrea ofereix la base per crear la pròxima generació de productes, serveis i experiències des de l’exploració creativa de la perspectiva de les persones (usuaris i agents rellevants). Amb un nucli cultural i programàtic basat en el design thinking, els diferents laboratoris recullen la filosofia i metodologia de les diverses disciplines rellevants: la investigació del disseny, el disseny de serveis, l’etnografia, la investigació del comportament, etc. Tot això ofereix una formació bàsica global en l’estructura i naturalesa del procés d’innovació centrat en persones, així com una experiència formativa en les habilitats estratègiques essencials per crear impacte a través del disseny en qualsevol organització.

3

MARCA, MÀRQUETING DE CONTINGUTS I GROWTH HACKING

Aquesta àrea explora els conceptes i habilitats necessàries per convertir a les persones en clients fidelitzats. En primer lloc, el que anomenem marca: una experiència memorable i coherent que emana de cada expressió del teu producte o servei, i que dota de vida la teva història principal i els teus valors. En segon lloc, growth hacking i màrqueting de continguts: l’art de generar continguts i interactuar amb els usuaris a través de diferents canals, de forma que el camí fins arribar a la venda està entreteixit amb converses rellevants.

4

DISSENY DE NEGOCI

El trajecte des de la creació d’un gran producte fins a convertir-lo en un negoci d’èxit mai és breu. Des dels primers passos, les grans innovacions integren el disseny del model de negoci amb un desenvolupament de productes àgil i iteratiu. Sense perdre de vista aquest procés generatiu, també pararem atenció als diferents aspectes que sustenten un negoci a cada pas del procés: financers, legals, assignació de recursos, administratius, etc.

5

PLATAFORMES DIGITALS

Aprendràs i aplicaràs diferents eines per al desenvolupament de plataformes digitals, amb l’objectiu de poder dissenyar plataformes per a necessitats específiques, o de liderar als equips a càrrec del seu desenvolupament.

6

PROTOTIPAT RÀPID

Prototipar significa fer tangibles les idees. Els prototips provoquen reaccions i interaccions que revelen aquí i ara si les nostres idees són aptes per al món real i com. A l’assegurar-nos que les hipòtesis equivocades es van rebutjant el més aviat possible, la creació i ús de prototips accelera i disminueix el risc en el procés d’innovació. Aprendràs com alinear la tècnica, l’abast i el propòsit del prototip en diferents etapes, i a convertir el prototipat en un ingredient quotidià del teu treball.

7

TENDÈNCIES

El món està en constant transformació com a resultat de la disrupció tecnològica i els canvis socials, econòmics i polítics. Anem a explorar les tendències clau d’aquesta transformació, proporcionant mètodes per a l’observació i l’anàlisi de les oportunitats emergents, així com la seva expressió en els nous models d’organització i de negoci