Durant els mesos de desembre i gener hem recorregut diferents punts d’Espanya i també Andorra, participant a fires d’orientació universitària, tallers i xerrades a centres educatius o altres espais.
Han estat setmanes intenses i molt enriquidores, on hem tingut l’oportunitat d’acompanyar estudiants i famílies en un moment clau: la presa de decisions sobre el seu futur acadèmic i professional.
Al desembre, vam iniciar la nostra agenda amb tallers formatius a l’Institut de Poblenou, adreçats a l’alumnat de Cicles Formatius, participant en les seves XIII Jornades d’Emprenedoria.
Ja al gener, la nostra activitat es va intensificar amb una àmplia presència a fires d’orientació, tallers i xerrades a diferents centres:
📍 Madrid
Colegio CASVI Villaviciosa d’Odón
Colegio CASVI Boadilla del Monte
Colegio La Salle Maravillas
Dragon International School
Humanitas Bilingual School Tres Cantos
📍 Barcelona
Institut Angeleta Ferre
Lycée International Barcelona – Bon Soleil
📍 Mallorca
Col·legi Àgora Portals
📍 Màlaga i Sevilla
Colegio Foment Entreolius
Colegio Internacional Torrequebrada
📍 Andorra
Hotel Roc Blanc
Cadascuna d’aquestes trobades ens ha permès resoldre dubtes, compartir informació clau sobre el Grau universitari LEINN i conèixer de primera mà les inquietuds dels estudiants davant del futur. Agraïm profundament la confiança dels centres educatius i la implicació d’estudiants i famílies en cada activitat.
Reafirmem el nostre compromís amb l’orientació educativa i l’acompanyament als processos de presa de decisions acadèmiques. Per als centres educatius interessats en desenvolupar accions d’orientació, fires informatives, tallers o xerrades, posem a la vostra disposició el nostre equip i experiència. Us convidem a contactar amb nosaltres per ampliar informació i a seguir les nostres comunicacions per conèixer les pròximes iniciatives.









