Daily News/

Boot the NEXT/

Hack the NEXT/

Run the NEXT/

Build the NEXT/

« Volver a News

Continuem acompanyant l’alumnat en la presa de decisions acadèmiques

29 de January de 2026

Durant els mesos de desembre i gener hem recorregut diferents punts d’Espanya i també Andorra, participant a fires d’orientació universitària, tallers i xerrades a centres educatius o altres espais. 

Han estat setmanes intenses i molt enriquidores, on hem tingut l’oportunitat d’acompanyar estudiants i famílies en un moment clau: la presa de decisions sobre el seu futur acadèmic i professional.

Al desembre, vam iniciar la nostra agenda amb tallers formatius a l’Institut de Poblenou, adreçats a l’alumnat de Cicles Formatius, participant en les seves XIII Jornades d’Emprenedoria.

Ja al gener, la nostra activitat es va intensificar amb una àmplia presència a fires d’orientació, tallers i xerrades a diferents centres:

📍 Madrid

Colegio CASVI Villaviciosa d’Odón

Colegio CASVI Boadilla del Monte

Colegio La Salle Maravillas

Dragon International School

Humanitas Bilingual School Tres Cantos

📍 Barcelona

Institut Angeleta Ferre

Lycée International Barcelona – Bon Soleil

📍 Mallorca

Col·legi Àgora Portals

📍 Màlaga i Sevilla

Colegio Foment Entreolius

Colegio Internacional Torrequebrada 

📍 Andorra

Hotel Roc Blanc

Cadascuna d’aquestes trobades ens ha permès resoldre dubtes, compartir informació clau sobre el Grau universitari LEINN i conèixer de primera mà les inquietuds dels estudiants davant del futur. Agraïm profundament la confiança dels centres educatius i la implicació d’estudiants i famílies en cada activitat.

Reafirmem el nostre compromís amb l’orientació educativa i l’acompanyament als processos de presa de decisions acadèmiques. Per als centres educatius interessats en desenvolupar accions d’orientació, fires informatives, tallers o xerrades, posem a la vostra disposició el nostre equip i experiència. Us convidem a contactar amb nosaltres per ampliar informació i a seguir les nostres comunicacions per conèixer les pròximes iniciatives.

MADRID LAB/
Plaza San Martín, 1
(Entrada pel carrer Hileras, 18)
28013 Madrid
913 54 73 18 (Centraleta)
912 96 60 17 / 623 420 206 (Dpt. administració)
 

BARCELONA LAB/
Calle de la Ciutat d'Asuncion, 16
08030 Barcelona
671 34 65 08 (Info general)

MÁLAGA LAB/
Steve Jobs 2 (Parque Tecnológico de Andalucía)
29590 Málaga
654 738 349 (Info general)

info@teamlabs.es
LEINN/ 644 55 80 19
Diploma CLO & Màster LIT i Nous Rols/ 600 02 27 20
Horari/ De dilluns a divendres de 9 a 20h.

Together:

Newsletter TL/

Que el que està per venir ens enxampi informats.
Assabenta't de tot el que està passant a TeamLabs/ abans que ningú. Prometem no omplir-te la bústia de spam.
TEAMLABS, S.L. amb B86561099, l'informa que les seves dades seran tractades amb la finalitat de gestionar la potencial relació comercial entre les parts i atendre les consultes i remetre-li informació sobre els nostres productes o serveis. Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat de les seves dades, de limitació i oposició al seu tractament, així com a no ser objecte de decisions basades únicament en el tractament automatitzat de les seves dades, o sol·licitar informació sobre el tractament a dpo@teamlabs.es o a la nostra Política de privacitat, aquí. Igualment, podrà posar-se en contacte amb el nostre DPO a través de dpo@teamlabs.es.

Agenda/

Consulta el que s'està vivint ara mateix a la nostra COMUNITAT i descobreix el que està passant en els nostres Laboratoris d'Aprenentatge de Madrid, Barcelona i Màlaga.

¡Hola! ¿Tienes dudas sobre alguno de nuestros programas? ¿hablamos por Whatsapp? Tranquil@, no te haremos spam ;)