Daily News/

Boot the NEXT/

Hack the NEXT/

Run the NEXT/

Build the NEXT/

« Volver a News

Març: exploració, contrast i descobriment d’opcions universitàries

Descubrimiento de opciones universitarias
14 d'April de 2026

Si febrer és el mes de la reflexió, març sol ser el moment de passar a l’acció. A mesura que s’acosta el final de curs, estudiants de 2n de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior que volen fer el pas a la universitat, intensifiquen la cerca d’informació, contrasten opcions i comencen a prendre decisions més concretes sobre quina carrera universitària cursar.

Aquest mes hem realitzat dues jornades de portes obertes del grau LEINN en els nostres laboratoris de Madrid i Màlaga. Així mateix, hem tingut presència en diferents fires d’orientació educativa i esdeveniments en els quals hem pogut donar a conèixer aquest grau universitari oficial de Mondragon Unibertsitatea i TeamLabs/.

Aquest ha estat el nostre recorregut:

📍 Madrid

Estudiantes International School

Colegio el Catón

📍 Catalunya

 Escola Virolai

 Fira d’orientació acadèmica i laboral ‘Projecta’t Cerdanya’

 Acte inicial ‘Cerdanyola Talent Factory’

 Barcelona High School

 Taula rodona a Nestlé ‘Dones joves que estan construint el futur’

 Fira d’orientació Educativa de Badalona

 Saló de l’Ensenyament

 Jornades Tècniques 2026 Institut Provençana

 Fira de l’Ensenyament d’Igualada

📍 Galicia

Congrés ‘Lo que de verdad importa’ a la Corunya

En tots aquests espais hem compartit el model del Grau universitari oficial LEINN, abordant aspectes clau com la metodologia basada en l’aprenentatge en equip, la creació d’empreses reals des de pràcticament el primer dia d’universitat, les experiències internacionals o les oportunitats d’ocupabilitat.

Però, més enllà d’explicar un grau universitari, aquestes trobades ens permeten connectar amb les preguntes reals de les i els joves en aquest moment de l’any: quin camí triar, com prendre una decisió amb criteri propi o com trobar una opció que encaixi amb la seva manera d’aprendre i d’entendre el món. Per això, en totes aquestes activitats participen LEINNers, és a dir, nois i noies que estan cursant el grau LEINN. El seu punt de vista és de gran valor i imprescindible per a acompanyar a les i els futurs alumnes de la carrera.

Pròximes proves d’admissió del grau LEINN

Març també és un punt d’inflexió per als qui encara tenen dubtes. Moltes universitats obren els seus processos d’admissió i organitzen jornades de portes obertes, oferint l’oportunitat de conèixer de primera mà com és l’experiència universitària.

És un bon moment per a fer un pas més: visitar campus, parlar amb estudiants, resoldre dubtes concrets sobre el dia a dia i, en alguns casos, iniciar processos d’admissió que permeten assegurar plaça amb antelació. Aquest és el nostre calendari:

Per als qui vulguin continuar aprofundint en el Grau LEINN i viure l’experiència de prop, en les proves d’admissió també es creen espais pensats per a resoldre dubtes, conèixer a l’equip, entendre la metodologia des de dins i fer el pas definitiu: triar carrera universitària.

Un mes per a contrastar, preguntar i decidir amb sentit

Març ens confirma una cosa que veiem cada any: triar un grau universitari no és només una decisió acadèmica, sinó també personal. Per això, generar espais on preguntar, contrastar i reflexionar es torna clau. Des de TeamLabs continuem apostant per una orientació educativa que va més enllà de la informació: busquem obrir converses, qüestionar el que s’estableix i acompanyar a cada estudiant en la construcció del seu propi camí.

Agraïm, com sempre, la confiança dels centres educatius, orientadors/es, docents i famílies que fan possible cadascuna d’aquestes trobades. Continuem oberts a seguir col·laborant, a través de tallers, xerrades o altres activitats durant aquest curs 2025-2026, aquesta és la nostra proposta.

MADRID LAB/
Plaza San Martín, 1
(Entrada pel carrer Hileras, 18)
28013 Madrid
913 54 73 18 (Centraleta)
912 96 60 17 / 623 420 206 (Dpt. administració)
 

BARCELONA LAB/
Calle de la Ciutat d'Asuncion, 16
08030 Barcelona
671 34 65 08 (Info general)

MÁLAGA LAB/
Steve Jobs 2 (Parque Tecnológico de Andalucía)
29590 Málaga
654 738 349 (Info general)

info@teamlabs.es
LEINN/ 644 55 80 19
Diploma CLO & Màster LIT i Nous Rols/ 600 02 27 20
Horari/ De dilluns a divendres de 9 a 20h.

Together:

Newsletter TL/

Que el que està per venir ens enxampi informats.
Assabenta't de tot el que està passant a TeamLabs/ abans que ningú. Prometem no omplir-te la bústia de spam.
TEAMLABS, S.L. amb B86561099, l'informa que les seves dades seran tractades amb la finalitat de gestionar la potencial relació comercial entre les parts i atendre les consultes i remetre-li informació sobre els nostres productes o serveis. Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat de les seves dades, de limitació i oposició al seu tractament, així com a no ser objecte de decisions basades únicament en el tractament automatitzat de les seves dades, o sol·licitar informació sobre el tractament a dpo@teamlabs.es o a la nostra Política de privacitat, aquí. Igualment, podrà posar-se en contacte amb el nostre DPO a través de dpo@teamlabs.es.

Agenda/

Consulta el que s'està vivint ara mateix a la nostra COMUNITAT i descobreix el que està passant en els nostres Laboratoris d'Aprenentatge de Madrid, Barcelona i Màlaga.

¡Hola! ¿Tienes dudas sobre alguno de nuestros programas? ¿hablamos por Whatsapp? Tranquil@, no te haremos spam ;)