Grau LEINN/
Schools
EL NOSTRE MODEL D’APRENENTATGE
- #LearningByDoing: “s’aprèn fent i si no es fa no s’aprèn“.
- #Teampreneurship: el model d’aprenentatge de TeamLabs/ es basa en l’emprenedoria en equip com a vehicle de creixement i aprenentatge, treballant amb la metodologia de la Team Academy Finlàndia.
- #WeAre: volem contribuir a l’enfortiment d’una classe professional compromesa proactivament amb el món, innovadora i oberta a la col·laboració.
Aquesta metodologia és la que utilitzem en el grau oficial universitari LEINN (Lideratge Emprenedor i Innovació), que compta amb un 97% d’ocupabilitat.
ACTIVITATS
Learning by doing
Workshop per a passar a l’acció i desenvolupar idees per a donar resposta a necessitats reals
LEINNer’s Talent Talk
Una xerrada inspiradora de lideratge emprenedor amb un/a jove emprenedor/ del grau LEINN (Lideratge Emprenedor i Innovació).
Innovation Tour
Acollim alumnes al nostre laboratori d’aprenentatge per a que experimentin de primera mà el procés de passar d’una idea a un projecte real.
Contacta’ns
Si vols que TeamLabs/ arribi al teu centre educatiu, contacta’ns.








